Recenze: L'Oreal - Botanicals fresh care

dubna 23, 2017

Je to již pár dní, co mi do práce přivezl kurýr krásnou dřevěnou bedničku s kosmetikou L'Oréal a jejich novou řadou Botanicals fresh care. Jako každá žena miluji kosmetiku, a tak jsem byla nadšená. Kosmetika byla krásně zabalena a už jen názvy každé z řad ve mě vzbuzovaly zvědavost. Nejvíc však koriandrová řada, ale k tomu se dostanu až za chvíli.

Co se týče mě samotné a přípravků na vlasy, bojuji s vlasy již pěknou řádku let. Krom výšky, velké nohy a velké části povahy jsem po tátovi zdědila také vlasy, a tak se "pyšním" vlasy jemnými jak chmýří a v barvě myšího kožíšku. Barev jsem vyzkoušela celou řádku, přeci jen "myší" barva je nudná, a tak jsem začala červenou, rudou, modrou, hnědou, černou, pak jsem přešla na melíry a "usadila" jsem se s blond. Jelikož takhle nezdravě zatěžuji své vlasy už od mládí, bylo potřeba se na vlasovou kosmetiku zaměřit poněkud více. V pubertě jsem to moc neřešila a prioritou pro mě byla vůně. Čím jsem starší, tím o sebe samozřejmě pečuji více a snažím se produkty pečlivě vybírat.

Pro mé vlasy je hodně prioritní kondicionér, jelikož bez něho vlasy nerozčešu a z chmýří mám během chvilky dredy, za které by se nestyděl ani Bob Marley a samozřejmě kartáč Tangle Teezer, který si s chutí půjčuje i Lukáš.

Moc jsem si oblíbila regenerační masku na vlasy zn. Gestil Wonder, která obsahuje výtažky z býčích žláz a bambusu. A je božská, opravdu doporučuji. Snažím se poslední dobou vyhledávat přípravky bez silikonů a parabenů, které by zároveň nezruinovaly moji peněženku. Přeci jen si myji vlasy ob den, čili moje spotřeba šampónů a kondíků je vážně velká. Proto jsem byla moc ráda, když jsem dostala na otestování novou vlasovou péči od L´Oreál Botanicals fresh care.

Je to úplně nová prémiová vlasová péče na bázi přírodních ingrediencí, vytvořená ve spolupráci s předními botaniky a pěstiteli. Samozřejmostí je tedy absence jakýchkoliv parabenů, silikonů a barviv. Na trhu jsou rovnou tři řady, které jsou zaměřeny na nejčastější vlasové problémy a to na lámavost vlasů (řada s obsahem koriandru), na suché vlasy (řada s obsahem světlice barvířské) nebo na vlasy barvené (řada s obsahem pelargonie).

Okamžitě jsem se vrhla na řadu s obsahem koriandru. Bylinky miluji a v kosmetice nejvíc. Navíc mi koriandr v jakékoliv podobě připomíná naše líbánky v Thajsku. Byla to tedy jasná volba. Bože a jak voněl, nádhera. Měla jsem sto chutí se v šampónu vykoupat rovnou celá a připadat si jak v polévce Pho Bo. Základ této řady, která je určené na ošetření křehkých a lámavých vlasů, tvoří speciální sérum s obsahem koriandrového semínka. Toto sérum posiluje vlasy od kořínků ke konečkům. Aplikuje se na suché vlasy, které nijak nezatěžuje. Já z této řady vyzkoušela jak sérum, tak šampón a kondicionér. Ještě mi zbývá dootestovat masku, na kterou jsem ještě neměla čas. Vlasy jsem měla krásně lesklé, hedvábné, nezacuchané a takhle mi vydržely 3 dny. Za mě tedy naprostá paráda. Škoda jen, že vůně byla intenzivní pouze první den..

Beauty tip k aplikaci séra:

Přidáte-li několik kapek do délek ochráníte tím své vlasy před denní zátěží, u kořínků je pak intenzivně posílíte.

Plusy a mínusy v této řadě:

K šampónu ani kondicionéru nemám žádné výhrady, ba naopak. Co mi nevyhovuje, je aplikace séra na vlasy. Jedná se o kapátko, které není příliš pohodlné. Uvítala bych raději sprej, který se do vlasů aplikuje jednodušeji a především všude, kdežto s kapátkem je problém rozmístit sérum pravidelně.

Jako další jsem vyzkoušela řadu s obsahem pelargonie na barvené vlasy a vlasy bez lesku. Osobně bych asi potřebovala nějaký zázračný přípravek na lámavé vlasy, křehké, barvené, blond a bez lesku. Tahle řada má taky velmi zajímavou vůni, i když už né tak intenzivní jako řada s koriandrem. Hlavním produktem této řady je "octový" bezoplachový sprej tzv. Geranium Radiance Remedy Shine Vinegar obohacený o esenciální olej z pelargonie, díky kterému budete mít krásně lesklé vlasy. Alespoň tak to tam píšou. V této řadě máte taktéž šampón, kondík a masku. Opět jsem vyzkoušela vše krom masky.
Kromě jemné vůně, která je velice příjemná, květinová, mne šampón a kondicionér nijak zvlášť neoslovil. Měla jsem pocit, že jsou moje vlasy těžší, chyběla mi tam vzdušnost, která se dostavila při použití koriandrové řady. Co beru jako plus je již zmíněný octový sprej na lesk vlasů, který můžete používat i na suché vlasy během dne a jedná se tak o příjemné osvěžení s bonusem ve formě lesku.

Beauty tip k aplikaci spreje:

Stačí nastříkat několik dávek ze spreje na suché vlasy a to kdykoli během dne.

Poslední  z řady Botanicals fresh care je řada na suché vlasy s obsahem světlice barvířské. Hlavním produktem této řady je balzám s obsahem kokosového a sójového mléka a samozřejmě světlice barvířské. Tato směs dodává vlasům jemnost a lehkost. Tato řada mě zaujala nejméně a to možná proto, že mám vlasy jemné a častěji se mi mastí, a tak je řada na mé vlasy "příliš těžká". Věřím ale, že třeba mojí mámě by padla skvěle. Ta má vlasy neustále vysušené a potřebuje proto  péči nacpanou vitamíny a oleji. Řada obsahuje taktéž šampón, kondicionér a masku.

Beauty tip k aplikaci balzámu:

Stačí aplikovat malou dávku pomády na mokré nebo vysušené vlasy pro dokonalou péči.

Jako bonus navíc jsou obaly těchto produktů plně recyklovatelné a díky tmavě hnědé barvě obalů chrání formule produktů před negativními venkovními vlivy. Produkty už můžete koupit v DM, Rossmannovi a na netu taktéž. Ceny se pohybují od 199 Kč do 250 Kč a jsou tedy cenově velmi dostupné.

Co na závěr? Určitě doporučuji, speciálně řadu s koriandrem na křehké a lámavé vlasy, z té jsem opravdu nadšená.

Máte i Vy nějaké oblíbené vlasové produkty bez parabenů a silikonů, které krásně voní a opravdu jsou po nich vlasy krásnější a zdravější? Dejte mi pár tipů, ráda je vyzkouším.